Upravljanje zaposlenicima počinje s evidencijom zaposlenika
Počnite jednostavno: osigurajte centralno, sigurno mjesto za dokumente svakog zaposlenika. Zatim uvedite ključne radne procese kada budete spremni standardizirati procese i lance odobravanja.
Objedinite životopise, porezne obrazce, certifikate, recenzije, planove nasljeđivanja i više u sigurnom, pretraživom repozitoriju i odbacite papir i neuredne zajedničke diskove.
Kada ste spremni, koristite te dokumente u ključnim radnim procesima između vas, menadžera i zaposlenika.
Jednostavan model u oblaku
Jednostavno pretplatničko cijenjenje bez skrivenih troškova — sve funkcije su otključane od prvog dana.
Spremno za Outlook
Bez problema radi uz Microsoft Outlook za lagan pristup izravno iz vaše e-pošte.
Sami ili zajedno
Integrirajte s drugim aplikacijama ili koristite rješenje kao samostalno.
Vašim tempom
Počnite malo (samo se riješite papira!) — zatim proširite kada ste spremni.