Obrada ulaznih računa
JEDNOSTAVAN I EFIKASAN WORKFLOW
Da, moguće je!
Koliko vremena trošite na obradu i odobravanje ulaznih računa? Kako izgleda taj proces u vašoj firmi?
Zakon o računovodstvu zahtijeva i propisuje standarde na koji način ulazni računi moraju biti obrađeni.
Printanje, kontroliranje, potpisivanje, odobravanje računa, arhiviranje računa….Kraj se ne nazire, a nismo još sve ni nabrojali. I bez obzira radi li se o tvrtki s 15-ak ili 200-njak zaposlenih, taj proces se odvija na vrlo sličan način i kod većine poduzeća još uvijek - RUČNO OBRAĐUJE.
Koliko prostora za greške, gubljenje vremena, traženje kolega po odjelima, zametnutih papira. Već sada nas boli glava.
Proces je poprilično neatraktivan i vrlo lako se dogode propusti i greške, jer je u pitanju jednostavno ljudski faktor.


AUTOMATIZACIJA RADNIH PROCESA - NIKAD DOSTUPNIJA
Svaki papirnati dokument može se pretvoriti u digitalni. Bilo da se radi o računima, radnim nalozima, putnim nalozima, ugovorima, evidenciji voznog parka – SVE SE MOŽE PRETVORITI U DIGITALNI OBLIK.
No, nije samo stvar pretvaranja u e-oblik, nego u formu koja se može OBRAĐIVATI AUTOMATIKOM.
- ODOBRENJE
- DORADA
- DIGITALNI POTPIS
Svi koraci u KLIK, DVA !
Bez šetanja po odjelima, čekanja nadređenoga da dođe i potpisivanja plavom kemijskom.
Također TRAŽENJE ODREĐENOG RAČUNA, ODREĐENOG PODATKA IZ RAČUNA, PROSLJEĐIVANJE
odradite sa svog radnog mjesta. Svoje dokumente imate na zaslonu svog računala te sve potrebne postupke i korake radite iz svog stolca.
PREDNOSTI AUTOMATSKOG ODOBRAVANJA RAČUNA
FINANCIJSKA UŠTEDA
VREMENSKA UŠTEDA
NEMA IZGUBLJENIH RAČUNA
RAČUNI DIGITALNO PRETRAŽIVI U SVAKOM TRENUTKU
DIGITALNO TRAŽENJE RAČUNA PO BILO KOJEM PARAMETRU
BEZ REGISTRATORA I PLAĆANJA SKLADIŠTA
DIGITALNA ARHIVA U SKLADU SA ZAKONOM
U ovom opisu automatizacije radnih procesa fokusirali smo na obradu ulaznih računa. No, bilo da trebate, a vjerojatno trebate, automatizaciju bilo kojeg odjela u firmi ili nekog specifičnog dokumenta, ovi koraci mogu se primijeniti i prilagoditi vašem poslovanju.
Korporacije koje zaprimaju ogromnu količinu dokumenata mogu to iskoristiti i u odjelu ljudskih resursa. Životopisi, godišnji, bolovanja, porodiljni dopusti, ugovori – MOŽETE DIGITALNO SPREMATI, OBRAĐIVATI, STAVLJATI PODSJETNIKE O ISTEKU UGOVORA ILI I GA ODOBRITI U JEDAN KLIK.
NUDIMO VAM FREE TRIAL VERZIJU SOFTVERA ZA DIGITALIZACIJU POSLOVANJA UZ NAŠU PODRŠKU!
Do sada smo softver za automatizaciju radnih procesa implementirali firmama različitih profila; od kurirskih službi kojima se raspadaju sobe pod teretom papira, preko knjigovodstvenih servisa do odvjetničkih i državnih službi koje svoje slučajeve žele imati dostupne u svakom trenu i na jednome mjestu. Ako ste pročitali članak, vjerujemo da vam je vrlo brzo palo na pamet gdje biste mogli i trebali primijeniti automatizaciju radnih procesa. Mi vam stojimo na raspolaganju za sva pitanja koja vas zanimaju.

Možete BESPLATNO ISPROBATI na svom primjeru poslovanja kako bi funkcionirala automatska obrada ulaznih računa te napravite kalkulaciju uštede vremena i novca.
KSU D.O.O.Jurja Dobrile 50
10410 Velika Gorica
01/6222-122