Brza pomoć za najčešće greške multifunkcijskih uređaja

POMOĆ ZA NAJČEŠĆE GREŠKE PRINTERA

Je l' i vas panika ulovi kada vidite sljedeće poruke na ekranu fotokopirnog uređaja? A tek crvenu lampicu kako treperi? Ne brinite! U većini slučajeva možete si sami pomoći. Donosimo najčešće greške na multifunkcijskim uređajima i upute kako ih otkloniti.

 

 LOAD PAPER

Printer javlja da nema papira, a ladica je puna. UZROK: pušta se KRIVI FORMAT PAPIRA. Originalni dokument koji želite printati vrlo vjerojatno nije standardnog formata (A4, A3) nego nekog drugog (npr. letter format). I na računalu (dokumentu) i na samom printeru morate odabrati isti format – uskladiti postavke na oba uređaja kako sam printer ne bi dobivao različite i zbunjujuće informacije. Ukratko-ono što mi zadamo uređaju, to će on printati.    

 

CALL SERVICE REPRESENTATIVE

Obično se ova poruka pojavi u donjem lijevom kutu uređaja. Ako se pojavi, pritisnite glavnu zelenu tipku za kopiranje. Nakon toga će se pojaviti tip greške u obliku kombinacije brojeva i slova (E00001-000, SC63-68…). Neke od njih će se maknuti nakon što probate kopirati/printati. Ukoliko i dalje stoji i blokira daljnji rad – zovite nas i pročitajte nam brojčanu oznaku s ekrana.

 

Telefonska pomoć za kopirke
Fotokopirni uređaj
 

 

REPLACE WASTE TONER BOX

Waste toner box je otpadna kutija tonera, odnosno  plastična plosnata kutija u koju se skuplja višak praha iz tube tonera. Obično je fizički smještena blizu tonera. Ukoliko imate rezervnu kutiju možete ju sami zamijeniti. Upute i koraci nalaze se na ekranu uređaja (otvorite vratašca, izvucite punu i stavite praznu). Jednostavno je, ali OPREZNO; iz pune kutije često može ispadati prah i velika je mogućnost da se zaprljate. U slučaju da nemate rezervnu/praznu otpadnu kutiju – naručite ju kod nas.

 

 CRTE PRILIKOM SKENIRANJA/KOPIRANJA

Ukoliko skenirate neki dokument preko automatskog uvlakača (ADF-a) i vidite da se pojavila crta na njemu, probajte sljedeće:

PAMUČNA KRPA i ALKOHOL – I)  Podignite poklopac i pobrišite uzdužno, usko stakalce s lijeve strane glavnog stakla

II) Pobrišite i glavno, veliko staklo i posušite ga.

Prilikom skeniranja na staklu često znaju ostati komadići korektora, otisci kemijske ili prsta koji se onda manifestiraju kao crte na skeniranom dokumentu. Ako ne pomaže - zovite KSU!

 

NE ŽELI PRINTATI

Pustili ste neki dokument na ispis, ali ništa se ne događa. Vrlo vjerojatno su se vaše mrežne postavke promijenile/poremetile. Ukoliko uređaj ne printa, a možete kopirati, provjerite:

  • je li mrežni kabel na svojemu mjestu (zna se odspojiti)
  • puštate li ispis na pravi uređaj (vrijedi za veće urede koji imaju nekoliko uređaja)
  • imate li instalirane dobre drivere
  • IP adresa fotokopirnog uređaja

 

To su neki od najčešćih uzroka neprintanja. Uvijek možete kontaktirati svoju službu da se spoji udaljenim putem i provjeri sve postavke. U slučaju da nemate svoju ili vanjsku IT podršku, stojimo vam na raspolaganju!

 

 

KSU d.o.o.
Jurja Dobrile 50
10410 Velika Gorica
servis@ksu.hr
01/6222-122

BRZA DIJAGNOSTIKA

Ukoliko imate neispravni Canon, Ricoh, Xerox ili laserski HP uređaj, možete nam poslati upit; odgovoramo u najkraćem mogućem roku. Sljedeći radni dan izlazimo na procjenu kvara uređaja. Brzi, pouzdani i stručni serviseri s više od 20 godina iskustva.

Podijeli ovo: